OBS! Under vecka 29 och 32 har vi semester inom företaget:

Då vi är färre än vanligt på plats dröjer leverans och support längre än normalt, leveranstiden som står utskrivet på sidan gäller därför ej.

  • Längre leveranstider än normalt under semesterperioden
    Lagerhållna artiklar: 4-6 arbetsdagar
    Beställningsvaror: 5-12 arbetsdagar
  • Längre svarstider i supporten än normalt, både via e-post och telefon
    Svarstiden för support beräknas till svar inom 3-5 arbetsdagar

Kontakta oss via e-post – Vi återkopplar till dig inom 24 timmar

  • Saknar du information eller orderbekräftelse efter att ha gjort en beställning hos oss?
    Ta en kik i din skräpkorg då våra automatiska mailutskick kan hamna där om du har ett aktiverat spamfilter.
  • Saknar du någon specifik artikel i vår webshop?
    Vi har ett stort nätverk med kvalitetssäkrade tillverkare och leverantörer världen över och hjälper gärna till att leta fram den mc-styling du söker.
  • Vill du veta vilka mc-tillbehör som passar just din motorcykel?
    Vi hjälper till att leta fram förslag på olika typer av mc-styling till just din motorcykel.
  • Har du svårt att hitta ett unikt stuk som kan funka på din MC?
    Vi hjälper dig att ta fram olika typer av mc-styling som skapar ett unikt stuk på din motorcykel.
  • Har du stött på problem vid montering av en artikel du köpt av oss?
    Beskriv ditt problem och uppge ditt ordernummer så hjälper vi dig vidare hela vägen tills allt fungerar.

Tveka inte att höra av er till oss, vår e-support är alltid öppen. Du hittar även vanligt förekommande frågor och hjälp i vår FAQ.

För live-support (chatt) – såhär gör du: 

  1. Kika om vår chatt är tillgänglig längst ner i höger hörn. Vi är normalt online under kontorstid på vardagar (under högsäsong kan tillgängligheten variera något).
  2. Klicka upp chattrutan och skriv din fråga till oss. Din fråga ställs på kö och vi besvarar din fråga inom några minuter.
  3. Om live-supporten inte är tillgänglig kan du lämna ett offline-meddelande, beskriv då ditt ärende så återkopplar vi inom 24 timmar (ej helgtimmar) se mer information i punkten nedan.

För mailsupport – såhär gör du:

  1. Lämna ett meddelande i fliken nere till höger eller maila oss direkt till support@hojstyling.se så återkopplar vi inom 24 timmar (ej helgtimmar).
  2. Observera att du alltid får en bekräftelse skickad till din e-post inom 1-2 minuter efter din förfrågan är skickad.
  3. Får du inte denna bekräftelsen, kolla din skräpkorg eller skicka din förfrågan igen och kontrollera att mailadressen stämmer.
    Om du efter 24 timmar saknar en återkoppling från oss, kolla i din skräpkorg och märk oss som säker avsändare.

För telefonsupport – såhär gör du:

  1. Ring oss på 031-360 79 94. Observera att vi ofta har högt tryck på vår telefonsupport och reserverar oss för något längre svarstider.
    Under högsäsong får du snabbast återkoppling via chatt eller supportmail.
  2. Om du istället vill bli uppringd av oss för telefonsupport gällande en order eller artikel köpt hos oss, skicka ditt telefonnummer och ordernummer till vår support och beskriv ditt ärende så ringer vi upp med nödvändig information för att hjälpa dig. 
    Observera att väntetiden för återkoppling via telefon under högsäsong är längre än 24 timmar.

Läs mer Om Oss på Hojstyling Sweden AB. För inspiration och stylingtips ta en kik på vår MC-blogg!